Våre bilverksteder tilbyr service, reparasjon, dekkskift, EU-kontroll og mer. Velg din lokale forhandler under, fyll inn bilopplysninger og ønsket verkstedtjeneste.
Vår bilverksteder kjenner våre bilmerker best og benytter kun originaldeler og følger produsentens krav og retningslinjer.
Vi er tilstede i de største norske fylkene sør for Trøndelag. Her har vi opptil flere alternative merkeverksteder for personbil og varebil.
Oslo-regionen
Gå til vårt online bookingskjema for service og verkstedbestilling. Legg inn detaljer om din bil, ønsket tjeneste/type service, tidspunkt og sted.
Vi gir deg alltid en bekreftelse med pris før vi begynner på jobben. Du får også tilsendt en link til vår digitale Tracker. Der kan du følge hele prosessen, samt legge til og godkjenne nye behov hvis det skulle oppstå underveis.
Levere din bil på ett av våre merkeverksteder. Du kan vente hos oss eller få leiebil hvis du har behov. Hos de fleste av våre bilverksted bruker vi AutoKey - du kan da levere bilen når det passer deg 24/7.
Vi sender deg en SMS når vi har fullført jobben på verksted.
Hvordan bestiller jeg verkstedtime?
Du kan bestille time til verksted online eller per telefon.
Time hos et av våre bilverksted bestiller du enkelt her.
Du kan også ringe til ditt foretrukne/nærmeste verksted. Oversikt over våre bilverksteder finner du her.
Jeg vet ikke hva som feiler bilen min, men jeg hører en rar lyd. Hvor mye kan det koste?
Det er dessverre vanskelig å prise et verkstedoppdrag hvis vi ikke vet nøyaktig hva som skal gjøres. Ta kontakt med ditt bilverksted, og du vil få en fastpris på kontroll eller feilsøk av bilen. Vi vil da gjøre det vi kan for å avdekke hva som må gjøres for å utbedre innenfor denne avtalte prisen og kontakte deg med en diagnose og en pris på utbedring.
Noen ganger hender det at vi ikke klarer stille en ferdig diagnose uten grundigere kontroll. Vi vil da kontakte deg for å høre om du ønsker videre feilsøk, slik at du alltid har full oversikt over hva verkstedstimen din vil koste.
Hvor ofte må jeg levere bilen inn til service?
Service er regelmessig vedlikehold av bilen din. Forskjellige merker og modeller har forskjellige serviceintervaller. Eksempel på en serviceintervall kan være 15000 km eller 1 gang i året, eller 30 000 km eller hvert 2. år. For å vite om bilen din trenger service trenger vi informasjon om kilometerstand, samt en servicekode hvis du har det.
Hvor mye koster en service på bilen?
Ved en servicebestilling skal du få pris på de jobbene som vi anbefaler for din bil basert på bilens alder og kilometer. Be om pris ved bestilling. Service innebærer ofte kontroll av mange elementer på din bil som skal sikre et trygt bilhold frem til neste service. Våre mekanikere vil da kunne avdekke tilstanden på din bil. Hvis mekaniker ser under verkstedoppdraget at vi anbefaler tilleggsarbeid på servicen, kontakter vi deg underveis i verkstedoppdraget. Det er alltid du som bestemmer hva vi skal gjøre på servicen. Vi vil anbefale fabrikkens retningslinjer, mens du som vår kunde er den som bestemmer hva som skal utføres og ikke.
Hvordan vet jeg om jeg fortsatt har garanti på bilen?
Før et verkstedbesøk avdekker vi om bilen er innenfor garantitid eller ikke. Garantien er noe som tilbys av fabrikk, importør, forhandler eller en selger.
Det kan være vanskelig å bekrefte om noe dekkes av garantien eller ikke før vi har hatt bilen inne på et av våre verksteder. Først da kan vi få klarhet i hva som eventuelt er galt, årsaken til at det oppstår og om dette dekkes av garantien eller ikke.
Kontakt en av våre bilverksteder for å bestille en verkstedtime. Vi tar inn bilen og kontakter deg tilbake så fort vi har en avklaring.
Hvorfor kommer jeg ikke gjennom på telefon til forhandler/verksted?
Da er det nok mange som ringer oss. Send oss en melding med ditt telefonnummer, og hvilken forhandler du vil snakke med, så ringer vi deg opp.
Hvordan avbestiller jeg verkstedstimen min?
Ønsker du å avbestille verkstedtimen kan du enkelt gjøre det ved å benytte lenken du fikk i reservasjonsbekreftelsen du mottok på SMS/e-post. Du kan også ringe din forhandler - vi kan gjerne flytte timen din eller skreddersy verkstedbesøket etter ditt behov. NB! Vi anbefaler ikke å sende melding til forhandler eller benytte kontaktskjema for avbestilling av timer.
Hvordan leverer jeg nøkkelen når bilen skal på bilverksted?
Flere av våre forhandlere tilbyr Autokey, som muliggjør innlevering av nøkkel hele døgnet.
Ta kontakt med din forhandler, om de ikke tilbyr dette og spør om du kan levere før eller etter åpningstid.
Hvor finner jeg informasjon om tilbehør til bilen min?
Ta kontakt med deleavdelingen vår som gjerne hjelper deg med dette. Finn din foretrukne forhandler her. Vi hjelper vi deg gjerne!
Hvordan utsetter jeg betaling for verkstedoppdraget?
Ønsker du betalingsutsettelse eller å betale over noen måneder. Vi har full forståelse for at det noen ganger er praktisk å utsette betaling av verkstedoppdraget. Samtidig er det ikke alltid at man kan utsette verkstedoppdraget. Vi har derfor løsninger som kan hjelpe med forutsigbare verkstedregninger. Kontakt din lokale forhandler.
Hvor finner jeg skademeldingsskjema?
Skademeldingsskjema laster du enkelt ned her (ekstern side).
Hvordan bestiller jeg hjulskift?
Vi er klare til å bistå deg med bytte dekk. I vår online timebestilling velger du enkelt dato og tid, etter du har fyllet ut opplysninger om ditt kjøretøy. Bestill time til hjulskift her.
Hvor får jeg tilbud på nye dekk?
Alle forhandlerne våre kan hjelpe deg når dekkene er slitt og må byttes. Trykk her om du ønsker å bestille nye dekk hos din nærmeste forhandler.
Trykk her om du ønsker et uforpliktende tilbud på nye dekk.